Ανακαλύψτε τη νέα σας καριέρα

Στην καρδιά κάθε σπουδαίου αποτελέσματος βρίσκεται ένας σπουδαίος άνθρωπος. Κάθε μέρα, η ομάδα μας κάνει απίστευτα πράγματα δουλεύοντας μαζί για να επιδιώξουμε τον κοινό μας σκοπό να παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στην ελληνική αγορά. 

Εξερευνήστε Ευκαιρίες

Αντιπρόσωπος Πωλήσεων Για
Luxury Spirits

Αναζητούμε έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων με γνώμονα τα αποτελέσματα για επωνυμίες εξαιρετικά premium και πολυτελών αλκοολούχων ποτών με εξαιρετικές διαπροσωπικές δεξιότητες για ενεργό αναζήτηση, προσέλκυση προοπτικών πελατών και επίτευξη αύξησης των πωλήσεων. Η ευθύνη του αντιπροσώπου πωλήσεων είναι να επιτύχει τους στόχους πωλήσεων και να προσφέρει ανάπτυξη επισκεπτόμενοι πελάτες τακτικά για να παρέχει την καλύτερη εξυπηρέτηση στην κατηγορία του, μεγιστοποιώντας τον κύκλο κλήσεών τους με βάση το προφίλ πελατών. Επιπλέον, ο κατεστημένος φορέας είναι υπεύθυνος για την εκτέλεση στρατηγικών πωλήσεων επωνυμίας, διατηρώντας παράλληλα καθιερωμένα πρότυπα για τη διανομή, την εκπαίδευση, την παραγωγικότητα και το merchandising.

 

ΚΥΡΙΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ

  • Επιτυγχάνει μηνιαίες, τριμηνιαίες και ετήσιες πωλήσεις, μέση τιμή μονάδας, διανομή και παραγωγικότητα πόρτας για κάθε μία από τις συλλογές επωνυμίας που θα φέρουν,

  • Καλλιεργεί υπάρχοντα Ho.Re.Ca. Βάση πελατών με τακτικές επισκέψεις στην τοποθεσία τους, ενώ παράλληλα αναζητά συνεχώς νέες δυνατότητες στην αγορά,

  • Αναπτύσσει και τηρεί ένα αποτελεσματικό σχέδιο κλήσεων για την επίτευξη της επιθυμητής συχνότητας εξυπηρέτησης των επισκέψεων πελατών, με σκοπό να επισκέπτεται όλους τους πελάτες τακτικά,

  • Καταγραφή επισκέψεων στη σουίτα CRM,

  • Χρησιμοποιεί εργαλεία μάρκετινγκ και πωλήσεων που παρέχονται από την εταιρεία, για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των πωλήσεων,

  • Διαχειρίζεται προληπτικά τη διανομή στην επικράτειά τους με βάση τις οδηγίες της επωνυμίας,

  • Χτίζει ισχυρές εργασιακές σχέσεις σε όλα τα επίπεδα εντός των πρακτικών και των επιχειρήσεων που διαχειρίζονται,

  • Χρησιμοποιεί όλο το υλικό της επωνυμίας για τη διεξαγωγή τακτικής επιτόπιας εκπαίδευσης πελατών για την ενίσχυση της γνώσης και τη διασφάλιση ότι το μήνυμα προς τον τελικό καταναλωτή μεταφράζεται σύμφωνα με την τοποθέτηση της επωνυμίας,

  • Παραμένει ενημερωμένο για τις τάσεις που επηρεάζουν την επιχείρηση,

  • Υποβάλλει εβδομαδιαίες/μηνιαίες/τριμηνιαίες μετρήσεις στην ηγεσία για περαιτέρω ανάπτυξη και υποστήριξη στρατηγικών ανάπτυξης.

 

ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

  • 4+ χρόνια (min) εμπειρία άμεσων πωλήσεων με αποδεδειγμένο ιστορικό αποτελεσμάτων,

  • Άριστες πωλήσεις, διαπραγματευτικές ικανότητες,

  • Ισχυρές δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας,

  • Ισχυρό δίκτυο με χονδρεμπόρους και καταστήματα,

  • Αποδεδειγμένη απόδοση πωλήσεων και ικανότητα αύξησης εσόδων,

  • Ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες και ικανότητα ανάπτυξης παραγωγικών επιχειρηματικών επαγγελματικών σχέσεων,

  • Εξοικείωση με τις πρακτικές BRM και CRM,

  • Άριστη γνώση MS Office,

  • Απαιτείται σημαντικός και τακτικός χρόνος πεδίου με διανυκτερεύσεις, ανάλογα με τη γεωγραφία.

 

ΟΦΕΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ

  • Ανταγωνιστικός μισθός βασισμένος στην εμπειρία και τις δεξιότητες,

  • Ένα πρόγραμμα μπόνους που βασίζεται στην απόδοση,

  • Ένας ζωντανός χώρος εργασίας και ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη.

b50e9cf745fbafe942dd07d4a7aff7d1_1000x_edited.jpg
Rare Citrus with fruit dark background.jpg

Στέλεχος Digital Marketing

Οπως καιΣτέλεχος Digital Marketing, θα είστε υπεύθυνοι για τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και τις πρωτοβουλίες για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και τη δημιουργία μιας σειράς αναγνωρισμένων πελατών σε τμήματα της αγοράς B2B και B2C. Επιπλέον, θα είστε υπεύθυνοι για τη δημιουργία περιεχομένου χρησιμοποιώντας δεδομένα της εταιρείας και τη χρήση των γνώσεών σας για την αγορά, τη διοργάνωση δημιουργικών εκστρατειών και εκδηλώσεων προώθησης που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην επιτυχία της εταιρείας μας σύμφωνα με τις τάσεις και τις απαιτήσεις των πελατών.

Ο ιδανικός υποψήφιος θα είναι παθιασμένος με την «τέχνη» του μάρκετινγκ και θα έχει πολλές ιδέες για την οικοδόμηση αποτελεσματικών στρατηγικών. Πρέπει να δημιουργήσει ένα ισχυρό οπλοστάσιο τεχνικών και μεθόδων για την προώθηση των προϊόντων, των υπηρεσιών και της δημόσιας εικόνας μας.

Στόχος είναι να προσεγγίσουμε την αγορά και να καλλιεργήσουμε το ενδιαφέρον των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας για να ενισχύσουμε τη φήμη μας και να διευκολύνουμε τη συνεχή ανάπτυξή μας. Οι επιτυχημένοι υποψήφιοι θα είναι δημιουργικοί και αναλυτικοί στοχαστές. Θα είναι σε θέση να διεξάγουν διορατική έρευνα αγοράς για να δημιουργήσουν μια στρατηγική μάρκετινγκ που θα προσεγγίσει αποτελεσματικά το κοινό-στόχο. Επιπλέον, θα πρέπει να αισθάνονται άνετα να αξιολογούν τη διαδικασία μάρκετινγκ και να εργάζονται για την κριτική και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων της.

 

Ευθύνες

  • Σχεδιάστε και εκτελέστε όλες τις δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ. Να είστε σε θέση να καθοδηγείτε τη στρατηγική, τον προϋπολογισμό και την εκτέλεση νέων πρωτοβουλιών απόκτησης πελατών και επωνυμίας μέσω όλων των μορφών ψηφιακών μέσων, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά SEO, SEM, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επαναστόχευσης, κοινωνικής διαφήμισης, διαφήμισης βίντεο, εκτύπωσης, δημοσίων σχέσεων κ.λπ.

  • Σχεδιάστε, δημιουργήστε και διατηρήστε την παρουσία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

  • Διαχειριστείτε end-to-end ψηφιακά έργα

  • Μετρήστε και αναφέρετε την απόδοση όλων των καμπανιών ψηφιακού μάρκετινγκ και αξιολογήστε σε σχέση με τους στόχους (ROI και KPI)

  • Προσδιορίστε το κοινό-στόχο, τους στόχους και τα επιθυμητά αποτελέσματα της εκστρατείας μάρκετινγκ,

  • Αναπτύξτε διαισθητική στρατηγική μάρκετινγκ και αξιολογήστε τη στρατηγική επιτυχίας,

  • Αναπτύξτε το περιεχόμενο για καμπάνιες μάρκετινγκ. Γράψτε αντίγραφο για διάφορες διανομές μάρκετινγκ (μπροσούρες, δελτία τύπου, υλικό ιστότοπου κ.λπ.),

  • Υλοποίηση και παρακολούθηση διαφημιστικών καμπανιών (δηλ. μέσα κοινωνικής δικτύωσης) χρησιμοποιώντας διάφορες μετρήσεις και υποβολή αναφορών απόδοσης,

  • Μείνετε ενημερωμένοι για τις τρέχουσες τάσεις μάρκετινγκ,

  • Διαχειριστείτε και κατανείμετε σωστά τον προϋπολογισμό,

  • Διεξαγωγή έρευνας και ανάλυσης αγοράς για την αξιολόγηση των τάσεων και του ανταγωνισμού,

  • Έναρξη και έλεγχος ερευνών για την αξιολόγηση των απαιτήσεων και της αφοσίωσης των πελατών,

  • Διατηρήστε σχέσεις με πωλητές μέσων και εκδότες.

 

Προσόντα

  • Πτυχίο στο ψηφιακό μάρκετινγκ ή σε συναφή τομέα

  • 2-3 χρόνια σχετική εμπειρία

  • Άριστη γνώση των αρχών στρατηγικού σχεδιασμού και των βέλτιστων πρακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ

  • Άριστη γνώση MS Office και λογισμικού μάρκετινγκ (Hubspot)

  • Εξοικείωση με τα social media και τα web analytics (π.χ. WebTrends)

  • Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και ανθρώπων

  • Ισχυρές οργανωτικές ικανότητες και ικανότητες διαχείρισης χρόνου

  • Δημιουργικότητα και εμπορική ευαισθητοποίηση

  • Ισχυρές δεξιότητες ανάλυσης, επικοινωνίας, διαχείρισης χρόνου και δημιουργικότητας

  • Ισχυρή ικανότητα εστίασης στον πελάτη/αγορά και ανάληψη πρωτοβουλιών Εμπειρία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

 

Οφέλη

  • Ανταγωνιστικός μισθός

  • Ευέλικτο πρόγραμμα εργασίας

  • Ένας καταπληκτικός χώρος εργασίας γεμάτος με ενεργητικούς και εργατικούς ανθρώπους

  • Τα εργαλεία που χρειάζεστε για να εκτελέσετε με επιτυχία τις καθημερινές σας εργασίες

 

Εάν αισθάνεστε ότι είστε ένας από εκείνους τους κορυφαίους παίκτες Α που μπορούν να συμμετάσχουν στην αποστολή μας να επεκτείνουμε τη διείσδυση της επωνυμίας μας στην αγορά, προχωρήστε και υποβάλετε αίτηση για τη θέση.